Förlåt

Förlåt förlåt förlåååt för att min blogg har blivit så oerhört tråkig. Men vad ska jag göra, sitta och berätta massa onödia saker bara för att skriva något? Nej!
Det som har hänt på senaste tid då: Jag, Sabina och Miranda var ju på kalas hemma hos Min syster och Adde. Sedan när jag skulle åka hem råkade jag slumra till på tuben så jag åkte till Alvik (som tur nog var slutstationen), så jag fick ta tunnelbanan tillbaka och vid fridhemsplan fick jag vänta på tunnelbanan en kvart -.- Sen på morgonen skulle jag ju jobba, hade sovit tre timmar och skulle ha försovit mig om min syster inte skulle ha åkt med samma tåg :)

Bilder:

Sen about igår då, jag och Kevin var och såg The Proposal, jag tyckte den var jättebra :) Och det kom nån liten tår tillochmed :) Så se den!
Idag ska jag bara chilla hemma. Imorgon ska jag först till stan med Becca och sen antingen till stallet eller till mormor :)
Så peace!

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0