Heyholetsgo

YOOOOO, hehe.
Idag var jag hos min mormor med mamma. Jag bestämde mig för att gå och leta lite svamp, vilket jag gav upp ganska fort eftersom jag inte hittade något, men blåbär fanns överallt så det plockade jag istället. Efter att ha varit där skjutsade mamma mig till stallet där jag fick rida Vitsippa, det gick sämst. Sedan åt jag och Busan romantisk middag på stallplan, och sen drog vi hem. Nu sitter ja fixad och väntar på att Sarre ska bli klar, hon jag och Mudde ska till Fridhemsplan, men jag pallante vara där länge för jag ska till skolan imorgon :) Och sen ridning, TJIHUUUUU.



Lägger in en seriös dagens outfit snart :)
Pusspuuuuuuss

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0