Jag <3 Löning

Idag har livsmedelsprogramet varit i Hellasgården för typ brännboll, fotboll kubb och bad. Jag hade typ inga vänner där, så fick hänge med Fredrik och My typ. Vi bestämde oss för att köra brännboll. Självklart ägde jag sönder alla på att vara brännare, dock förlorade vårat lag pga många som hoppade av. Sedan åt vi lite matsäck, jag och Fredd chillade i skuggan på min filt (jag vet, ruttat) och sedan var det dags för femkampen. Och vilka ägde VAVAVAVA, jo treorna, föfaaan vad bra vi är. Vi vann alla grenar. Vi vann typ dragkampen också :D
Sedan åkte vi hem, eller gick typ åtta mil till en busshållplats, tog nån konstig buss, sen hoppade vi av och bytte till en buss som gick till Slussen, och nu sitter jag här.
     Om jag ska förklara rubriken då. När jag kom hem hade jag fått min lön, 4700 ohyes. Så jävla najs, jag hade ställt in mig på att få typ 3500 eftersom jag inte visste hur mycket jag tjänade i timmen, men kaaaatching! Money in my pocket makes me happy. Så nu kan jag köpa mina skor. (Jag har faktiskt satt över typ tvåtusen på sparkontot *klapp på axeln*). Nu ska jag powernapa, och sen ska jag ner till stallet för att pilla pålle.
Men först bilder från idag :)

    
Kevin hade med sig sin hunvalpis, så jääävla söt

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0