Käftskiva / Ekerö

Hejsan alla glada vänner. Tänkte berätta lite om gårdagen dårå. Klockan sex hade vi kräftskiva hos Jossan, jag åt självklart mest *stolt* haha. Sedan satt vi och spelade lite kortspel och drack och hade det trevligt. Klockan någonting åkte jag och Sabina till Ekerö där vi satt och krökade med typ Svergies roligaste personer haha. Jag tror inte jag har skrattat så mycket på länge asså. Skitflummiga. (Där åt jag även lite till eftersom dom också hade haft kräftskiva hahaha). Typ klockan fyra? gick vi in i deras "lilla" villa. (fetaste huset jag sett typ) Där jag och grabbsen satt i soffan och skulle dygna. Vi åt lite mackor och drack mjölk och sen öl på det hoho. Men dygningen sket sig. Typ halv sju somnade jag och sov en halvtimma :P Sedan vaknade jag men sen somnade jag om och sov typ en och en halv timma till, och efter det åkte jag och Sabina hem. När jag kom hem (typ elva) la jag mig igen och vaknade typ fyra. :)
Men gårdagskvällen var lyckad :) Nu, bilder :)

Kräftskivan:


Ekerö:




/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0