Måndah

Hejsan ;)
Nu har jag kommit hem från skolan, vi började nio och slutade tolv, sköööönt. Idag har vi bara städat i bageriet, slängt gammalt skit och rensat bland sticken (bagarspråk) har jag Samo och Banana gjort. (+ käkat en cookie och chillat i 25 min :P ) Sedan var det lunch och POTATISMOOOOS :D Vår skola har asgott potatismos, dock är ju chorizon nästan samma sak som att sitta och tugga på en av världens starkaste chilifrukter. Och jag som är supermesig när det kommer till starka saker. Aja, vad mer ska man säga. Klockan halv tre ska jag till UM, för dom som ville veta (och som fattar förkortningen :P höhö) och efter det ska jag shoppa till våran lilla utflykt vi ska ha med klassen imorgon. Tjihuu. Nu ska jag först bjuda på lite bilder från Hufvudsta, sedan bara ta det lurre. Peace out


Dressyrtävling på Vitsippa - att jag alltid ska hålla på med munne/tungan när jag rider..


Brännbollsturnering med stallet - Jag och FRANKIE


Jag och LottenTotten på programridning :)


Jag, slitet och Petiten :)


HAHAHAHAHA här bjuds det


Tävlingar, jag som hästskötar på Dino.

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0