Middag, bio och Tyresö.

Igår började vi med en middag hos Rebecca, det blev tacos och min blåbärspaj till efterrätt. Sedan begav vi oss in till bion och såg LA Gigolo. Den var väl helt okej men hade sämst slut vilket drog ner betyget asmycket. Efter det åkte jag och Miranda till Ekerö. Det var ett jävla meck att komma dit, vi gick typ vilse och sen när vi gick på vägen så kom ett rådjur (som jag skrev igår, vi var på landet...) och vi skrek till för vi vart så rädda så den sprang iväg. Sen efter typ åtta år kom Kulan nerför krigarbacken som vi gått upp och sen nerför så vi fick gå upp igen -.- Jag somnade i en barnsäng typ halv fem kanske. Och kom hem nyss. Nu ska ni få lite bilder :)





/KÄCK


Kommentarer
Postat av: jennifer

haha gullig bild du tagit på mig (y)

2009-08-30 @ 21:45:17
URL: http://jevenholt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0