Schkula

Tjosan hoppsan, nu är jag hemma :)
Kom hem klockan tolv igår, men drack bara en droppe så det var ju lungan. Och jag la mig med sminket så jag slapp sminka om mig på morgonen haha. Idag klockan tjugo över nio befann jag mig iallafall i skolan för möte med Alf. Det var ju chill och jag fick schemat och hej och hå. Sedan var det bara massa blabla och sedan efter lunchen och mer blabla var det fika :) Wihoo. Vi, en bageri/konditori klass fick bakeoff hahaha. Bradär.
Efter skolan åkte jag iaf hem en snabbis och sedan ner till stallet. Jag fick rida Chili och det gick inte så bra. sedan åkte jag hem och nu sitter jag här nyduschad och ska förhoppningsvis ut med Mysan :)

Ni får lite bilder från idag :)

Jag, Banana och Mäki passade på att njuta av sooolen :)


Samo och Mäki på fikataaaaajm


Mer, cookie och bulle :D

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0