Tjos

Tjolahopp mina vänner. Dagen har bara varit lugn hemma. Jag är helt ensam utan varken familj eller katter, dom är på landet. Imorse när jag hade vaknat tog jag mig till affären för att köpa lite frukost; Bröd, pålägsskorv, mjölk och juice. Och så råkade jag slinka ner en cola flaska och en godispåse hehe. Sedan åkte jag hem och kokade ägg och gjorde kaffe. Åt även scrambled eggs igår, shit vad jag har saknat det.. Sedan har jag bara legat hemma och chillat, eller nu har jag suttit ett tag och laddat upp miljoner bilder på facebook. Och nu måste jag göra er besvikna, jag orkar verkligen inte ladda upp bilder här också, så ni få gå inte där och kolla, jag tror nämligen att det flesta som läser min blogg är mina vänner.
Men om ni trycker HÄR kommer ni till bilderna :)
Enjoy!


Ni kommer nog få några bilder då och då :)

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0