Matte söker Husse

Just nu sitter jag och kollar film, matte söker husse. Drack nyss te och äter då och då lite kola som jag kokade idag, muuuuumma :) Jag sitter också och pillar lite på en header till Mudde, det blir nog bra. Sen snackar jag också med min älskling Sandra. Hujedamig vad jag saknar henne. Och hon är ju gravid. Så mysigt :) Ska absolut försöka träffa henne så snart som möjligt. Är ju ledig imorgon men först ska jag och pappa köpa ridstövlar. Sedan ska jag träffa Mr.X hahaha jag älskar att skriva så. Egentligen är det ju Mr.F men det låter inte lika coolt :P

Idag har ju varit i stallet och ridit. Red Vitsippa, och jävlarns vad dålig kondis jag har fått. Måste börja jobba, så lät det ju förut också, men jag ska! Kan inte nån lat jävel som inte pallar springa så länge följa med mig? Typ Mudde :P Haha. Men nej, nu börjar filmen.

/KÄCK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0