BEEEEEBIS

Igår pallade jag inte blogga, end of discussion.
Imorse var jag trött och mitt alarm är gay eftersom det ibland inte går att trycka på snooze så man måste stänga av det, och jag orkade inte gå upp så jag tröck av och somnade om i 45 min. Så kom lite försent, menmen, det är chill och jag var glad eftersom jag hade med mig kaffe :D. Efter skolan åkte jag och Johanna hem till Sandra som ska bli mamma :) Gud vad det var mysigt, jag har inte träffat henne på jäääätte länge. :( Och så fiiin tmed gravid mage, och det var så jävla häftigt när Melanie rörde på sig i magen, helt underbart. Sedan kom Natta till Sandra och vi kollade på filmen My best friends girl. Väldigt bra film:) Sedan tog vi en sväng till nåt centrum, käkade på donken, gick lite på H&M och sen åkte jag och banana hem. Nu kollar jag på färjan, och glöm inte Ballar av stål ikväll :DVärldens bästa haha :)
Men byebye

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0