Butik

Shooooohoooozzz

Idag har jag och Emelie stått i butiken (och jag försov mig imorse -.-) Men kom bara fem min försent. Så vi fixade lite i butiken, sen drack jag kaffe och åt en COOKIE till frukost. Sedan har vi bara kämpat på. Mysan, Carlsson och Sab2 kom och hälsade och CoolaKäck fixade chokladbollar åt de hungriga barnen. Sen kom jobbiga blattar. Sen Adam och Robin. Dom är ju som dom är....... Sen var det lunch. Sen var det butiken igen. Sen åkte jag hem, jag var lite rolig på tunnelbanan, och är det inte roligt när någon person man inte känner sitter och krigar för att hålla tillbaka skrattet för att den hört nåt roligt man sagt. Och så var det idag. En kille bredvid oss satt och fnissade när jag var rolig *stolt* hahaha:) Så nu är jag hemma, sitter här med mitt älskade kaffe, har friserat Tova lite också. Nu ska jag äta en COOKIE och kolla vänner :D

OCH IMORGON DRAR VIIIIII, fyfan vad kul det ska bli!

/KÄCK

Kommentarer
Postat av: Anonym

var i sundbyberg bor du? ;o

2009-03-04 @ 19:47:21
Postat av: Johanna

Hej gumman! Hoppas du får en kanon helg med en massa skidåkning:) Bryt inga ben nu bara:P Vi ses på söndag när du kommer hem. Ska vara hos mamsen i helgen å mysa:) Puss å kram<3

2009-03-05 @ 00:01:45
URL: http://johanna87blogg.blogspot.com
Postat av: Ellen

Anonym: Vadårå?

Johanna: Vi kommer få det så galet kul :D Det ska jag inte. Men jag kommer inte hem förän 23.00 så vi kanske inte ses. Puss <3

2009-03-05 @ 13:34:02
URL: http://kaeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0