Dagen och bilder

 Vet ni vad! Inatt sov jag fjorton timmar. Gick hem från stallet ganska tidigt och åt nåra mackor och drack kaffe. Sedan skulle jag lägga mig och sova middag, men det var The Hills så jag låg och kollade på det ett tag samtidigt som jag och Bus smsade stup i kvarten om allt som hände i programmet (haha geeeks), sedan klockan fem började ögonlocken bli tyngre så jag stängde av tvn och somnade. Sen vaknade jag av larm klockan nio, men var himla trött så jag stängde av datorn med min dator-fjärrkontroll (jag vet fett coolt) och somnade om DIRRE. Sen vaknade jag sju, duschade fixade mig och åt lite sen gick jag till skolan. Då var det svenska, Jan's lektion och engelska. Hälsade även på lilla Tim som jag inte träffat på jääätte länge. Sen åkte jag till Solna C, tog ut pengar åt Banana och betalade av 1000 på min resa :) Känns bara bättre och bättre, men fortfarande som om vi inte ska åka. Men enough of my day!

Har fått lite andra bilder av Oscar från skidresan. Så här kommer fem gobitar höhööhöhö :P



1. Jag som visar krall-armen och Kalleballe som fascinerat kollar på (och godiset ofc)
2. Myspys i överslafen :P Och massage på Kalleballe
3. Krall-Ellen med Hampus på ryggen
4. Mähä-Ellen, Kalleballe, Hampus, Viktor och Johanna.
5. Jag :Ö

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0