Det där om snöflingor

Jaa, vafan. Det sägs att ingen snöflinga är den andre lik. Men hur FAAN kan man veta det? Jag får damp. Snackade om det här med Mudde när jag var i stallet. (Vi snackar alltid "filosofi" hahaha) Och det är ju helt omöjligt att veta. Hur mycket snöflingor finns det inte liksom? Man kan inte veta det. Och det stör jag mig på.

Men iallafall, om vi ska prata om dagen. Jag mötte Banana på tuben till skolan. Började ett med engelska. Kollade på slutet på någon fantasy film. Den var väl, ok. Sedan handlade jag lite i butiken, och sedan gick jag på engelskan där dom andra hade prov medan jag satt och pluggade. Efter provet satt jag och snackade lite med Samo. Sen drog jag och mötte Busan och Madde i hc, vi gick till stallet. Myspys, chillade lite. När jag kom hem käkade jag lite. Och nu ligger jag och kollar på Den rätte för Rosing. Jag hatar Linda men älskar programmet hahaha:)
Nej nu börjar det snart. Pusshej

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0