Fredag/Lördag/Söndag

Lördag/Söndag: Hejlo :) Nu är jag tillbaks hemma. Igår var jag gaaaalet sliten, kom hem till mormor, tog en powernap(<3), sen käkade vi, sen tog jag en till powernap (på två timmar :P) och sen kollade vi på gaymelodifestivalen, kan det vara lite sämre?! Nej det är fan sämst. Därefter gick vi och la oss. Jag hade ju såklart svårt att somna eftersom jag sovit så mycket. Men tillslut somnade jag bredvid kussen och mostern :) Idag har vi varit på IKEA :D och bauhaus, sedan ätit mat och bara chillat.

Fredag: Jag kom hem, duschade, gick till Sumpan och mötte upp Frasse för olagligheter. Åkte hem, sminkade mig och fixade håret. Sedan hoppade jag på tuben, My och Fanny kom på i Sumpan, och Amanda och Sabina i västra. Vi åkte till gullmars och därifrån tog vi bussen till nånstans, tog nite lång tid alls :) Sen kom vår guide Clas. Tog oss till festen där vi träffade lite folk som man hade kontakter med. Bl.a. Therese och My från skolan, Bonges lillesyrra och några som känner Kevin och Ekim. Ja, världen är liten. Där var vi och konsumerade alkohol och dansade röven av oss. Eftersom min kamera är fuckad är alla bilder suddiga men ni får en härlig gruppbild och om ni har tur en dansvideo :P Sen åkte vi hem, jag dog av trötthet när jag kom hem.


krallarmen är med! höhö

/KÄCK

Kommentarer
Postat av: sophia

sv: hahah, du syftar på den designen som jag har nu! H Ö HÖ, det var mest bara för att prova på ;) <3

2009-03-02 @ 08:52:38
URL: http://piuys.blogg.se/
Postat av: binded magazine

Releasen för binded magazine, Sveriges blivande största bloggtidning är nära, du hänger väl med från starten för att inte missa något eller själv ha möjligheten att bidra med något?

2009-03-02 @ 09:45:59
URL: http://bindedmag.blogg.se/
Postat av: Josefine

Oj, fin blogg :)

2009-03-02 @ 12:55:36
URL: http://jjossues.blogg.se/
Postat av: Ellen

Sophia: Japp det syftar jag på :P <3



Binded Magazine: Dont care



Josfine: Tack :)

2009-03-02 @ 15:00:12
URL: http://kaeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0