FUNÄSDALEN

Jag bara sitter och väntar på att klockan ska bli tillräckligt. Ska packa det allra sista. och min väska är alldeles för stor...
Menmen, så ska det va. För er som missat, JAG SKA TILL FUNÄSDALEN OCH ÅKA SKIIIIIIIIIDOR :D
Kommer bli galet najs.

Idag i skolan bakade vi bröd, Jag och Banana med våra skills. Och asså jag är typ ett fetto. Jag åt fem mackor till frukost (jag vet, kill-varning på den) och sen åt jag nåt knas och sen mat. Men så är det. Och jag har ju den härliga turen att inte lägga på mig något. Det är naaaaajs :) Men nu är det gammalt avsnitt på UB. Och ska packa lite.
Hejsvejs, vi hörs inte förän på söndag. Dont miss me to much!

/KÄCK

Kommentarer
Postat av: Miranda

sv: hahahah okej xD

2009-03-05 @ 14:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0