Godmöra

Heyho jag är pigg som en lärka. Jag vaknade typ halv åtta imorse, och klockan skulle ringa elva. Men jag kunde inte somna om så jag gick upp och gjorde toast och kaffe som jag avnjöt i min säng :) Sedan har jag bara lullat runt, sminkat mig och sånt. Jag ska träffa Sabina halv ett, för ett ska vi fixa håret. Hon ska färga och jag sk klippa. Hur vet jag inte. Men det blir förhoppningsvis bra. Efter det ska vi till stallet, utan Bus :( Men jag pallar inte skriva mer just nu. Ska hitta nån bild att bjuda på bara..

Blir en på mig och Silja från landet i somras. Det finns ingen vackrare plats än på stranden på kvällarna. Och nakenbad är inte helt fel en kväll som den..

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0