Godmorgon

Igår somnade jag pagbom när jag ätit min pizza.. Sedan vaknade jag av mitt fittalarm för mitt knark, och efter det, (21.00) kunde jag inte somna om så låg vaken till 22,45 då jag gick upp, åt yoghurt en banan och drack kaffe. Sedan gick jag till jobbet, skitväder -.- Jag och tröttTobbe jobbade på, jag gick hem 6,00, själklart med kaffe och en pain chocolate :) Sedan la jag mig igen, vaknade tolv. Sen kunde jag inte somna om så jag kollade på tv, gick upp och duschade och nu sitter jag här och lyssnar på my big love, John Mayer. Klockan tre kommer släktingarna hit, vi ska ha middag för mamma och Johanna, men jag kan bara vara med ett tag eftersom vi ska ha disco för barnen i stallet :) Men nu kom mamma och var jobbig och sa att jag måste dammsuga -.- Så byebye





Bilden: Min stora saknad just nu, Fridolf <3



/KÄCK

Kommentarer
Postat av: Miranda

dom skorna från scorett kommer till solna c 8D ja dördördördör!!

2009-03-30 @ 15:15:16
URL: http://mestiis.blogg.se/
Postat av: Ellen

OMG FLIPPFLIPPFLIPP

2009-03-30 @ 20:11:45
URL: http://kaeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0