JAG ÄR SKADAAAAD

Asså stackars lilla Ellen, jag är skadad. Och jag tänkte att ni ville se fyra bilder på det. Så varsågod. Och hur jag fick dom, jag skar mig, asså blev emo, NOT. Nejmen jag brukar jaga min katt när vi leker (vilket vi gör typ varje dag( och sen gömmer hon sig i soffan, då drar jag typ henne i svansen (löst) eller stoppar in min hand och petar på henner vartefter jag snabbt drar bort den, men den här gången inte tillräckligt snabbt, så aj. Och ni vet själva hur det blir när djur river en, det svullnar upp runtom. Men tur att jag är viking... ("du är ju typ blatte")


Myspys :)

/KÄCK

Kommentarer
Postat av: mikaela

men usch ellen!

2009-03-20 @ 17:49:06
Postat av: Ellen

Hihihi :D

2009-03-20 @ 21:27:03
URL: http://kaeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0