LugnaLördag

Skönt att bara ha en lugn helg då och då :) Idag på dan har jag bara chillat. Kollade på Björn Gustavsson, ett livsverk. Och sedan såg jag Over her dead body, den var fett seg. Igår såg jag filmen Just Friends, den var ockå fett seg. Menmen, min käre vän Mudde skrev till mig tidigare att hon hade tråkigt, så jag föreslog en promenad. Jag käkade på donken, och det var tusen blattar där. När jag kom hem såg jag på det där nya Jag vet vad du gjorde förra lördagen, lite halvskumt / halvroligt. Kunde inte riktigt bestämma mig, och man vill ju se när han hypnotiserar. 

Imorgon blir det stall, men hem tidigt eftersom vi ska fira min syster Johanna som fyller 22. 

/KÄCK 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0