Onsdag

Asså dagen har bara varit helt sjuk. Eller rättare sagt det har varit nåt fel på mig. Jag äter ju inte frukost hemma så på väg till skolan mådde jag fett dåligt. Men åt DIRRE jag kommit till skolan. Därefter hade jag och min grupp tårtor och bakelser. Jag var alldeles för grov i munnen. Men sen kom Sab till skolan, så jag gav henne en mini princesstårta :) Jag och Johanna flummade på, sedan var det klassråd. Knas det med. Och därefter åkte jag hem, har även fast jag vart helt flummig idag känt mig seg i huvudet. Och trött som faan. Ska alldeles strax sova middag, måste bara ner och kolla en tid i tvättstugan. *snark* (Det blev värsta sär-inlägget men är FETT trött)

jag bjussar också på en väldigt fin låt. Asså videon är helt jättejobbig men det var den bästa kvaliten på låten. Så ni behöver ju inte sitta och kolla, bara lyssna. :) Eller bara ladda ner :)


White Lion - When The Children Cry



/KÄCK

Kommentarer
Postat av: Rebecka

jag älskar också den låten :O jag har det på datan (A)

2009-03-11 @ 18:27:44
URL: http://godisbecka.blogg.se/
Postat av: Ellen

Den är wonderbar :D

2009-03-11 @ 19:55:02
URL: http://kaeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0