Skola

Idag var det första skoldagen, och jag har saknat skolan (nörd). Eller kanske inte svenska och dom gaylektionerna, men mina underbara Samo och Johanna, vi har ju så kul :D Jag råkade komma försent eftersom det var värsta förseningarna på blåa linjen. Och då blir det ju åttiosjutusen pers som ska på samma tunnelbana, jag stod inklämd mellan två gubbar och fick kriga med min arm för att hitta något att hålla i. Men det var ju mys, NOT!
Kom iaf till svenskan, det var chill. Sedan hade vi liten lektion med Janne, åt choklad :D Och sedan var det lunch. Eftersom vår engelska lärare Sandra var sjuk, fick vi gå efter lunchen. Jag, Banana och Samo drog till Stan, Samo hade jättekul, hehehe, eeeeeller inte. Men det var mys. Nu ska jag kolla lite Tyra show, sedan kommer morfar och Ingrid hit. Min sistaaaaah är här också. Den på en meter. (höhöhöh)

/KÄCK 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0