Tandläkare :S

Men det gick bra :D Jag har ju typ halvt tandläkarskräck. Eller jaghade det förut när jag gick i Solna, men förra gången, när jag var i Sumpan hade jag en skön kille som satt och sjöng till radion och klappade mig lite på kinden när han hade hittat ett hål "Men det kommer bli bra *klappklapp*". Han var kalas. Men när jag fick en kallelse höll jag på att börja gråta, värsta tönten ja. Men iaf, jag gick dit, satt och bläddrade genom nån tidning och sen kom dom ut, "Ellen". Det var en tjej, och jag ba "nooooo vart är han". Men hon var gullig och det gick jättebra, jag hade inga hål och hon berömde mig för att jag borstar så noga och använder tandtråd ^^ Ja för det gör jag, varje dag.

Nu sitter jag hemma och ugglar, ska väl faktiskt plugga lite till choklad provet på torsdag, och sedan måste jag plugga till svenska proven :S Men det får bli en annan dag..

Bilden: En bild där mina tänder ser jättefina ut :D Och Miranda! DUBBELHAKA hahahaha, jag kan jag med :P

/KÄCK

Kommentarer
Postat av: Miranda

hahahahahha xD ja läste aldrig den sista texten förut xD

2009-03-25 @ 09:36:03
URL: http://mestiis.blogg.se/
Postat av: Ellen

Hahahaha :P

2009-03-25 @ 17:36:03
URL: http://kaeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0