Tjosanhejsan

Idag har varit en bra dag, :)  Gick upp och duschade imorse, sedan pallade jag inte klä mig bra så det blev mjukis och typ yttepytte smink. Sedan åkte jag till skolan. Jag och min grupp gjorde pajer, mumma :) Efter lunch hade vi teori och det var chill. Sen åkte jag hem och sov lite, därefter åkte jag till stallet, mötte mammsen på vägen, hon åker ju till morfar idag, uppe i norrland och kommer hem först på söndag. Skööönt att vara hemma ensam. I stallet fick jag rida Stary Night, det gick hur bra som helst. Därefter gick jag Bus och mördarhästen på promenad och sedan har jag ätit och chillat i cafeterian med alla barn. Tog sällis med Isabelle till HC och nu sitter jag och väntar på Medium, jag kommer slockna men kan ju kolla några minuter.
Men nu ska jag stänga av datorn och lägga mig i sängen.

/KÄCK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0