Visste du?

Några saker du (kanske) inte visste om mig:

1. Jag äter bara gröna bananer
2. Jag är typ halvt rasist?!
3. Jag är hästnörd och stallet är en av dom bästa platserna i mitt liv
4. Jag brukar kolla min mage i spegeln för att se om jag blivit någe tjock
5. En av mina största mardrömmar är att bli tjock
6. Jag vill ha tre barn
7. Jag tycker det är ganska töntigt att blogga
8. Jag älskar att se kralliga män med småsmå hundar, då skrattar jag mycket
9. Jag har storlek 40 i skor
10. Jag har påbrå från Spanien, Finland, Kuba och Kina (och är ty halvt rasist :S)
11. Jag ogillar asiater
12. Jag kissar med öppen dörr när jag är hemma
13. Jag gråter i nästan alla filmer

Det här var väl kul? Njaaaaa

/KÄCK

Kommentarer
Postat av: Fredde

TER BARN ??? SJÄLVMORD JU :( STACKARS DIG

2009-03-13 @ 23:02:02
Postat av: Ellen

Nejnej, som är så gulliga så

2009-03-14 @ 12:24:29
URL: http://kaeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0