Blond, o ja

Jag är nördig, jag läser Dessies blogg VARJE dag, och då menar jag varje. Inte för att hon är cool eller snygg, eller har snygg klädstil eler inspirerar mig på något annat sätt. Jag bara gör det. Så enkelt är det. Men hon är ju riktigt dum ibland.
Som t.ex:  "Jag hatar små kryp, fast ändå har jag en ödla."
Ja, för ödlor är ju verkligen småkryp -.-
Eller:
"Men det fanns små gifflar, eller vad sånna här små get djur heter. Kolla sötnosen, jag tror det heter Gifflar, när dem är små get bebisar, men inte helt säker..."
Det heter killing lilla gummelumman! (Hehehehe, vill ni veta en grej.. Jag googlade det HAHAHAHAHA XP)

"Jag spelar bara dum i bloggen"

Jo tjena...

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0