Brännbollsturnering och en domarfitta

Idag klockan åtta gick jag upp och drack kaffe och åt en macka. Sedan cyklade jag till HC, (jag är så jävla hurtig) där jag mötte upp resten av ligan som skulle vara med på brännbollen. Vi åkte till gärdet där vi krossade lagen i de två första matcherna. Så vi kom alltså till semifinal då vi fick möta några hästnördar. Då var domar(fittan) helt dum i huvudet och kunde inte döma, hon ba stod där som en gay och lät sig övertalas av det andra lagets supportrar, vilket gjorde att vi tillslut förlorade med ETT jävla poäng. -.-

Bilder kommer kanske senare -.-

/KÄCK

Kommentarer
Postat av: Smurfen

Hej lillesyrran! Du jag tänkte fråga dig. Kan du jobba med mig imorgon? jag har simträning för första gången på länge:) det är som vanligt mellan 16.45 - 20.30 ca. Du kan väl messa Ir ringa mig om du kan... Sen nästa helg på söndagen så vet du att du ska jobba hela dan med mig. Den 31 maj ska jag ju delta i Beckis cup. Mer om det kan vi prata om i veckan:) Puss

2009-05-23 @ 11:36:22
URL: http://johanna87blogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0