..

Jahopp. Idag har varit stall som vanligt. Jag red Vitsippa. Det gick bra. Efter det så fikade jag och Miranda som vanligt. (Ja vi beter oss som gamla tanter, vi tar med oss en termos med kaffe varje söndag...) Vi satt iaf ute i solen, med Rebecka som sällskap, det var mypys. Sedan satt vi inne och ritade (ännu mer gay). Klockan ett gick vi och åt, utomhus såklart. Sen gick vi och ritade igen. Sedan spelade vi typ brännboll en sekund. Och sedan skötte vi, sen gick vi hem. Jag hatar när jag skriver på det här sättet men pallar inte.

Igår satt jag iaf först och kollade på Twilight igen, sedan smsade jag runt lite och det blev att jag gick till Maamari som hade fest. Men jag drack inte :) Det var iaf trevligt, mycket folk och så. Jag hade självklart kameran i högsta hugg. Klockan tolv åkte jag hem och somnade som en stock efter att kollat på UFC ett litet tag, vad annars en lördags natt liksom?

Aja, nu blir det bildregn. Men damp på att man inte kan ladda upp många bilder smidigt. Eller kan man?
Fredag

Lördag


/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0