Fucking Warbo Kvarn

Idag klockan nio satt LP2A och B på en SL BUSS! i två timmar till en jävla fucking kvarn ute på bonnvischan. Där stod vi ute och frös ihjäl i typ tjugo minuter. Sedan blev vi guidade inne på en gammal kvarn, det var ju kul. NOT (En bild säger mer än tusen ord, och jag tycker den här bilden beskriver ganska bra hur tråkigt det var..) Sedan skyndade vi oss ner för att äta, vilket var det enda alla såg fram emot. Vi fick nån paj, som först var god. Men sedan blev den mindre god tack vare all squash och aubergin och ånt skit. Så jag tgo bort allt sånt och åt bottnen :D
Sedan satte vi oss på bussen igen. Två timmars resa igen. Först läste jag lite i min bok, sen resten av resan satt/låg jag och halvsov. Kändes som ett givande studiebesök, EEEEEEEEEEELLER INTE.

Efter det åkte jag till stallet, jag red Adde barbacka. Gick jättebra faktiskt, myspys. Nu har jag nyss ätit ris och kyckling. Ikväll är det medium, men mina ögon håller på att dö..

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0