Måndag

Imorse var jag jäääättetrött. Så jag snoozade lite, sedan åkte jag till skolan och svenskan. Jag såg tydligen ut som om jag var bakis. Tack? not. Sedan hade vi nåt jävla skittråkigt möte och sedan lunch. Efter det invigde jag och Johanna gamla stan, förra året tillbringade vi många timmar vid vattnet. Vi fick skjuts av Jocke, sedan köpte vi lite jordgubbar och låg och glassade. Sen åkte jag hem och sov middag, snart ska jag äta middag och snacka med mamma om kryssningen, jag la fram det och hon blev typ lite arg... He he he. Nervös... Menmen det går bra!
Ni ska iaf få lite bilder :D



I lördagsnatt hade jag väldigt mysigt sovsällskap. På kvällen låg jag och Silja och mös, och när jag sedan kröp ner bredvid henne för att sova kom min lilla kisse och gjorde oss sällskap. Inte mycket plats, men mysigt. (Kolla hur mycket plats Silja tar! Så gör hon typ varje natt...)



Bilderna från idag: 1. Mina ben 2. Johanna och jag = Vit och brun höhöhö 3. Min svank -.- Nej jag böjer inte ryggen, jag har så..¨

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0