Men pappa -.-

Hello fuckers.
Idag ringde klockan 04,45, men snoozade till fem i, gick upp och tvättade mig och sånt man måste, klädde på mig och sen kvart över gick jag mot tunnelbanan som styrdes mot praktiken. Idag var jag med Camilla som har "klassiska". Vi gjorde princess och frukttårtor och några scwarzwaldbakelser. Efter praktiken var jag och Johanna med på en marsipankurs, det var kul. När jag kom hem åt jag fiskpinnar med remoladsås, (endast, eftersom jag inte äter potatis som legat i kylskåpet)
Och vet ni vad! Häromdagen pratade jag med min papps:
E: Om du hittar några billiga B-foppa tofflor kan du väl köpa ett par svarta som jag kan ha på landet?
P: Ok.
Så var det konversationen höhöhö. Iallafall, när jag slutat praktiken har jag fått ett sms från pappa där det står, Foppa står hemma. Jag ba yes. Sen kommer jag hem, vet ni vad jag får syn på, ETT PAR ROSA! ROOOOOSA! foppatofflor -.- Men hallå. Jag hatar foppatofflor (asså dom är fett sköna, men big nono i sthlm), och ett par rosa kan man inte ens ha på landet! (Det är bara bonnlurkar som tror dom är lite hippa som har det)
Så jag ringer upp min pappa, och han ba: Men jag köpte dom till mig men det var fel storlek, MEN HALLÅÅÅÅ, dom är ROSA!!!!! Och han ba: dom kostade 200, egentligen 400. MEN HALLÅÅÅÅ, bad inte jag om ett par B-foppa? Asså kans liksom. Men ska få honom att byta, eftersom dom både är förstora och ROSA.
Menmen, tanken var ju god...

/KÄCK

Kommentarer
Postat av: eveline

jag köpte såna XD ja vet, dom e rosa.. men what to do :P

2009-05-07 @ 11:57:37
URL: http://therevengeofthenerds.blogg.se/
Postat av: Ellen

hahaha men ändå.. :P

2009-05-07 @ 18:34:15
URL: http://kaeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0