Ny kateogri

Jag har bestämt mig för ännu en Dagens kategori. Dagens bakning. Så ni får se vad jag bakar både i skolan och hemma. Dessutom ska ni få några smaskiga recept.
Först ut: Jag gjorde chokladbollar häromdagen (ja jag vet att jag ska vara nyttig...) Men iaf, vi har världens bästa recept. Ingen jävla oboy här inte. Det ska vara mycket Kakao och kaffe i chokladbollar, och så ska dom rullas i pärlsocker, INTE kokos.
Enjoy!
175 g smör
2 ½ dl socker
6 dl havregryn
2 msk vaniljsocer
4 msk kaffe
6 msk kakao
Pärlsocker

Blanda ihop, rulla i pärlsocker.
Försök att gör så jämnstora chokladbollar som möjligt, det minskar bråken när man bjuder folk. Om det är svårt, väg :)
Och dessutom så ser det bättre ut :D




/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0