Rubrik

Jaha, goddag :)
Igår kväll åkte jag hem till Fanny där det samlades lite blandade människor. Det var trevligt, jag var full och glad, det är så det ska va. Klockan ett?! gick (vinglade) jag och Linus från Näckrosen till Duvbo :O För bussen skulle gå typ om jättelänge. Sen höll jag han sällskap ett tag eftersom tunnelbanan var seg. Sen gick jag hem, somnade på direkten. Klockan halv nio vaknade jag med fint sovsällskap, Sillewille. Vi hade det jättemysigt och låg och myste ett tag. (Hon har klippt sig! Eller asså hon har blivit trimmad igen, sådär kort som förra sommaren, sötnos) Sedan gick vi ut en liten promenad, sen duschade jag, åt lite mjölk och flingor, fixade mig och sedan gick jag till mitt provjobb. Det var typ inget speciellt. Chefen är lite speciell... Hon tyckte jag var blyg och typ inte gjorde så mycket. Men vafan jag vet väl inte allt.. Jag måste ju komma in i det innan jag blir varm i kläderna. Jag ska iaf provjobba nån mer dag.
När jag kom hem la jag mig och solade på balkongen, sedan kröp jag ner i sängen och har legat där och degat medan jag kollat på tv. Ikväll vet jag inte, Anton svamlade om nåt igår, men jag är inte supertaggad. Jag var tvungen att ladda ner Twilight igen (pirr i magen, jag är ju olaglig hoho) så ska nog kolla den, för Melodifestivalen suger apballe.

Bilder från igår kommer senare, men ni får ett litet smakprov på en mörk Ellen och en ljus och en, tro det eller ej, nykter Sabina



/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0