Rubrik:

Goddagens. Imorse vaknade jag av mig själv, innan klockan som stod på tio. Skiiitskönt. Låg och drog mig ett tag och läste min bok lite innan jag gick upp och gjorde en rejäl frukost bestående av: (hör och häpna)
- Tre kokta ägg.
- Tre rostmackor, en med ägg och två med kaviar.
- En kopp kaffe.
Okej kanske inte så överdrivet mycket, men det låter mycket XP (iåiåiåi) internskämt åsido...
Men okej, sedan klädde jag på mig, och mötte Banana på T-centralen eftersom vi skulle till vår praktikplats för att  hämta våra praliner. Där blev jag såklart mobbad... -.- Sedan åkte vi till skolan, bantade lite på lunchen = åt bara sallad. Sedan var det engelska, jag fick MVG på mitt nationella :D Härligt. Därefter gick Johanna hem IÅIÅIÅ (bered er på mycket sånt i framtiden) så jag blev ensam på svenskan. Med massa gayiga bagare, vilka tror dom att dom är liksom? Åkte sen hem med My och Carlsson (gladaklubben.se), jag och Mysan gick till stallet, jag skötte Nareina, sedan tog jag med Elvis och gick med Rebecca när hon red på mördarhästen (HAHAHAHAHA jag råkade skriva mördarJästen först hahahahahaha) iallafall, sedan kollade vi lite på lektionen, fotade Elvis lite, (och oss) så ni ska nu få några vackra bilder, :D



1. Hahahahahaha Miranda jag var tvungen XP
2. Elvis
3. Elvis
4. Bus, Elvis och Jag

/KÄCK

Kommentarer
Postat av: Miranda

UUUUUUUUUUH jag e glada klubben ju 8D

2009-05-12 @ 23:43:08
URL: http://mestiis.blogg.se/
Postat av: Ellen

Hahaha men dom är typ värre XP

2009-05-14 @ 20:38:26
URL: http://kaeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0