skolaaa

Om sju minuter ska jag börja röra mig mot tunnelbanan, ÄR ASTAGGAD. NOT. Palla. Nu ska jag va i skolan en och en halv timme, sedan ner till stallet. Jag ser nog bakis ut idag igen. Jag sminkade mig imorse, men sen fakkade allt ur och jag tog bort det och skärde mig lite istället. Så det får bli solbrillor idag igen. Dessutom är mitt öga fortfarande svullet efter den jävla vageln. Skitfint, ELLER INTE.
Jag känner att jag har väldigt mycket positiv energi just nu...
Nej nu ska jag lyssna på Crack A Bottle med Eminen Feat Dr.Dre & 50 cent.
Jag gillar verkligen låten, och det är inte ens min smak på musik, eller iof gillar jag ju massa olika.


Höj volymen och njut



/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0