Tävlingar+Sol=Brun Ellen

Ojojoj.
Två heldagar i stallet med hopptävlingar, kan det bli bättre?
I torsdags var det först praktik, sen glassning på ballen 3 timmar, sen ner till stallet, red Adde -.-' Sen gick jag och Bus hem för hon skulle sova hos mig, och vet ni vad! JAG lagade mat till oss :D Så jefla duktig. Sedan kollade vi tv och tjockade oss med godis och cola, så som det ska va. Jag fixade också hennes naglar :D
Dagen efter var vi nere i stallet halv åtta, käkade frullbert och sen stod vi på banan. Och satan i gatan vad jag blev brun. Idag har varit likadan, jag kom till stallet halv åtta, åt fullbert och stod på banan i sex timmar. Efter det har jag Bus och Silverspik legat på en filt och glassat ännu mera, nu är jag nästan svart. (va väl å ta i men jag är riktigt brun) :D
Nu sitter jag och äter resterna av det jag lagade :D Ska väl försöka komma ut ikväll.. Men får se. Imorgon blir det först stall, sedan ska jag jobba med syrran.

 


Dålig bild, det såg bättre ut i verkligheten :)



/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0