Vagelhelvete

Jag har nyligen haft en vagel, som nu håller på att försvinna, vilket resulterar i att mitt öga är svullet. Och jag orkar inte använda smink (och hört att det är dåligt när man har en vagel) så jag går runt och ser ut som en motherfucker och blir mobbad av mina klasskamrater. Om ni nu kollar på bilden ser ni två exempel. Det översta är hur jag ser ut om jag inte "tänker efter", alltså ser det helt galet ut. Men om jag tänker efter och liksom spärrar upp ögat varannan sekund typ så blir det som den nedre bilden, ganska vanligt.. Kan det bara försvinna -.- Thank god för solbrillor. Men jag har alltid mobbat folk som har solglasögon på tunnelbanan, nu är jag den mobbade...
/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0