Brä

Tjo Breeee. Hehe
Kryssningen var lyckad. :) Hade skitkul och jag la mig väl runt sex typ. Dan efter var det bara att käka och sen kröka lite till. Sedan hem och sova, jag blir alltid så jääävla seg efter. (Konstigt?)
Idag har jag iallafall varit i stallet på typ världens längsta möte. Vi har planerat halloweenfesten imorgon in i minsta detalj. Kommer bli så jäkla bra. Sedan åkte jag till Solna Centrum och betalade handpenningen till Alanya resan. Najs! Sedan åkte jag hem till syrran i hagalund, jobbade med henne på träffis. Och nu sitter jag här hemma hos pappsen med henne. Eftersom hon opererat benet måste hon ha någon hemma och eftersom mamma och pappa är på landet får lillesyrran fixa det. :) Nu känner jag får att få nåt att äta. Är un bitte hungrig. Och jag spyr typ om jag inte äter. Om ni ville veta asså..

Menmen, peace out.

"INSHALLAAAAAAH"

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0