hej

HEY BITCHES AND HOES

Jag har alltid så snälla välkomstrepliker.. Men iallafall.

VI HAR BOKAT RESAN TILL ALANYA!
Wihooooooooooooooooooooo, nu är det bara 249 dagar kvar.............
Hahaha Men jag gjorde en nedräkning hihi.
http://www.time55.com/sv/nedrakning/?y=2010&m=jun&d=30&h=7&mi=5&t=ALANYA-t552010&yn=Ellen-t55K-4e55ck&c=gr&mc=2

Aja, jag är iaf hemma från praktiken redan. Var bara massa avbakning kvar så jag fick gå hem :) Och jag har världens bästa praktik typ. JAG FICK MED MIG MINA FAVORIT BAKGREJER :'D

Senare ska jag möta bus vid IcaMaxi. Vi ska köpa godis, undra om jag fan ska skita i godis och köpa typ nötter *gay*. Sedan ska vi till stallet och rida påle, nej jag menar pålle. HAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAH jag är så rolig. (förstöraskämt.se). Men vafan varför röker jag alltid på innan jag skriver inlägg? Det blir ju såhär då. Men iaf. Sen ska vi hem till My och kolla på barnhemmet. Jag ska ha på mig en blöja för jag kommer typ skita på mig. Sen ska vi hem till Bus och hämta hennes packning, sen ska vi sova hemma hos mig. Aa sen ÅKER VI TILL GUNNORP!

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0