.

Jahapp, ännu en dag på praktike. Trevligt :)
Sedan åkte jag till Solna Centrum för att fixa med pengar, låter som värsta fiffel men det var stuidebidrag hejochhå. Sedan stötte jag på Sarre och Fjärtil så vi gick runt lite i affärer. Sedan tog jag och My sällskap på bussen. Hon åkte hem och jag åkte till stallet. Jag skötte Nareina och kollade hoppning med bus. Sedan när vi skulle byta om hade jag damp. (Ovanligt) Men den blir mycket mer nu när jag inte är i skolan eftersom jag inte kan flippa med Banana, Samo och Mäki. Så Bus får allt jobbiga på sig hahaha.
Nu kollar jag UB och myser med Fjantis. :)

"Bästa restipset: MAGALUF. För att: Man kan köpa spritflaskor i mataffärer"

/KÄCK

Kommentarer
Postat av: Ellen

ha, fjantis, tack för den!

Dessutom skulle jag säga att bästa semesterstället är Chile, för där kan man köpa sprit i:

* mataffärer,

* på spritbutiker som har öppet till tre på natten fredag/lördag,

* hos svartsäljarna efter klockan tre på natten,

* och sen igen klockan 9 på morgonen när mataffärerna öppnar igen!

Så alltså har man tillgång till sprit dygnet runt, så är det nånstans man ska åka för att supa så är det till Chile, hahah! Och jag vet Ellen, jag är världens coolaste och bästa storasyster ;P

besitos

2009-10-17 @ 00:09:58
URL: http://kaeck.blogg.se/
Postat av: Fanny

okej, jag fattade inte att man skulle ändra namn, men det är för att jag är för gammal för det här med bloggar och sånt. Håller mig till facebook jag!

2009-10-17 @ 00:11:31
URL: http://kaeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0