Fjorrar

Tjosantjenanisse

Idag började jag med att göra anslag (tårtbottnar) sedan hjälpte jag Banana och U i kallköket, det sög balle. Sedan var det dags för spexfoto, vi var fjortisar och skulle hålla en skylt där det stod "Frisörklassen". Men det fick vi inte men det är lång historia, vi var iaf fjortisar, får hoppas att alla ser våra saxar så dom förstår att vi gör narr av frisörerna. Sedan gjorde jag en tårta tills imorgon, och sedan åkte jag till stallet och red Bettan. Gick väl helt ok, speeeeeedfart på slutet.
Sedan tog jag, mysan, schara och bajsan sällskap till västra och jag åkte hem, käkade lite godis och kollade på inlåst och tadaaaaa, här är jag nu :)

Blir bara en bild från idag, det kommer mera :)


Det här var alltså innan jag började sminka mig till fjortis.

/KÄCK

Kommentarer
Postat av: Henrik

Haaha.. oj, så du såg ut :P Inte visste jag att du hade blivit sån Ellen ;)

2009-10-09 @ 13:35:32
Postat av: Ellen

Haha nejdå!

2009-10-10 @ 15:08:13
URL: http://kaeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0