Friday

SHO BRÄÄ

Nu sitter jag här hemma jättepigg och vettekatten vad som ska ske denna kväll. Först va vi aptaggade på att dra ut, men gosh vad jag är trött. Har gått upp tjugo i sex hela veckan och inte sovit en enda middag, den du! Idag var jag ju först på praktiken och sedan åkte jag och mötte Bus vid HC. Vi handlade lite nyttigheter (mjölk, kladdkaka och en varsin godispåse. Och hon köpte en baguett med brie och salami men det är inte roligt) och sedan gleeeeeed vi ner till tha stable för att först fika och sen pilla pålle. Det var varmt i stallet idag. NAAAAAT! Men iallafall så hoppade vi, jag hade Pivo och det gick toppenpåsnoppen. Sedan kollade jag och mitt bihang lite på hoppning. Sedan gick vi hem. Då var det ännu varmare. NAAAAAAAAAAT. Sen kom jag hem. Nu är jag här. Vilken underbar historia..
Nejmen vafan. Ska jag ta tag i det här eller? Imorgon kommer jag ju typ inte kunna gå ut eftersom jag ska vara hästskötare på söndag. Men samtidigt, jag är ju ledig på måndag. Hmm. Time will tell.
Nu, lite planering.

Pusspåmagen
Och nu kommer ni typ döööö för ni får en AAASGAMMALbild från Gunnorp 2006. Jag och Mattias :) Snyggingar



/KÄCK

Kommentarer
Postat av: PER

Du ser likadan ut nu.

2009-10-17 @ 20:19:59
Postat av: Ellen

Jag vet, har bokat plastikoperation :)

2009-10-17 @ 21:22:11
URL: http://kaeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0