Hej

Tjomannen.
Igår var jag ju först och åt middag hos pappa. Gottgottgott. Sedan åkte jag hem och skyndade att fixa mig för att sedan åka till Pilot. Och vilken tajming. Dom (Pernilla, Camilla, Sabina, Erla och 3s) stod först i kön så jag kom in direkt. Vi satte igång med att dricka saft. Sedan försvann Sabina, hon stack. Tack haha. Sedan skulle 3s också dra, så jag tänkte också dra. Men då frågar Amanda och Carro varför, och eftersom jag inte har någon anledning stannar jag kvar med dom till stängning med öl, tequila och mycket dans :)
Idag vaknade jag typ två, sköööööönt och nu har jag städat. :)

Det sjuka igår. Jag träffade en Skåning! som jag och Fanny träffade i Magaluf. Världen är liten.



SKÅNIS!

/KÄCK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0