Hejhejhejkaffehej

Jag är trött. Och ändå ska jag gå ut, jag fattar inte varför jag gör så. Men jag vill ju ut, jag har inte varit på hemmafest på jättelänge. Och det sägs bli mycket folk. Så jag drar dit, kollar läget och sen drar jag om det är tråkigt. Ska ju liksom vara i stallet klockan sju imorgonbitti, jag vet, skjut mig liksom. Menmen.

Skoldagen var bra, sög dock att Banana inte var där. Som tur var var dock Samo och Mäki där. Jag och Pörn bakade bröd. Sen skar sig Fredrik i fingret så det blödde hur jävla mycket som helst så jag var snäll och följde med lillpojken till skolsyster, och jag var en utomordentlig assistent till henne också. :)

I skolan köpte jag en ost och skinksallad för en tjuga som jag tog med mig till stallet där jag kalasade på den. Sen red jag Keyen, gick toppenbra. Därefter bytte jag om och gled hem. Och vet ni vad, jag har inte sovit middag idag heller, inte undra på att jag är så jävla seg. Funtar fan på att dra i mig en kopp kaffe, pendeln går inte förän 51. Ja så får det bli. Men hoppas ni får en kul kväll, jag ska iaf försöka ha det :)

"Sötis är i butiken, med snickarbyxor!"

/KÄCK

Kommentarer
Postat av: eveline

heheh... ellen: "VAAAH!!"

2009-10-03 @ 19:23:02
URL: http://therevengeofthenerds.blogg.se/
Postat av: Ellen

Hahahahahahaha :D

2009-10-04 @ 16:10:10
URL: http://kaeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0