hejhejhemsktmyckethej

Nu har jag repat mig un bitte. Igår åkte vi till Robin på fest. Det var kulish :) Var inte hemma förän klockan fyra, och gick upp kvart över sex, kul verkligen. Eftersom jag fått så lite sömn blev jag helt mongoig i stallet. Jag Mudde och Bus (och Pernilla på ett litet hörn) hade askul i sekretariatet. Klockan ett? åt vi lunch, potatismos med köttbullar och sås och lingonsylt, så jävla fucking gott, och sedan gick jag hem och sov. Skönt. Halv åkte jag och systeryster hem till pappa, där mamma är just nu för att hjälpa andra syster. Så vi ska snart äta middag och sen kanske jag ska ut ikväll. Har inte riktigt bestämt mig, men det känns alltid tråkigt att sitta hemma när andra är ute. Men får se, är ju ändå helledig imorgon och kan sova hur jävla länge som helst. Men vi får se :)
Hoppas ni får en trevlig lördagskväll :)

/KÄCK

Kommentarer
Postat av: Emilia

hej jag har inte hunnit gått till banken än. Men ska göra det imorgon. Så du inte tror jag lurar dig :)

2009-10-04 @ 12:17:28
URL: http://irisemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0