Järngänget? :P

Igår blev det inget sitta hemma. Jag och My bestämde oss för att följa med Sabina till Steffi. Och det var värt det, vi hade jätteroligt :) Öl, spel, dans och diskussioner. Lite bråk också men det var vi inte med i så det skiter vi i. Klockan tre? Gick jag till tunnelbanan SJÄLV :'( i Rinkeby.. Haha nej men det är ju mina hoods så det var ju lugnt. :) Kom hem full som ett svin och trött som ett as och slockande typ fyra. Idag har jag varit i stallet på halloweenmöte. Trevligttrevligt. Nu är jag hemma igen. Per ska komma på besök och käka middag men jag måste ner till stallet igen. Pallante, men måste.
Nej FÖFAN nu blire krubb.


Älskar bilden

/KÄCK

Kommentarer
Postat av: PER

PER

2009-10-17 @ 20:18:29
URL: http://P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0