Pålletävlingar

Idag klockan jättetidigt gick jag upp, klädde på mig drack kaffe och åkte till stallet (och gick på toa och borstade tänderna och sånt nivet). Jag skulle vara hästskötare åt Sarre. Det var geggigt och jag fick två jättestora elstötar men det var trevligt, som det oftast är med stallbrudarna. Nu har Dogge äntligen kommit hit :D Im so happy.


Sist jag var hästskötare höhö

En liten lista:
- Imorgon är jag ledig
- Foki vann tre priser och Kenza inget HAHAHAHA
- Vafan hade Dessie för frisyr på blogawards?
- Jag tror mina bröst har växt = toppen.
- Jag åker till Gunnorp om sex dagar = underbart
- Och kryssning om elva = kröka, röka, pöka
- Jag har en godispåse

/KÄCK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0