Praktik och praliner

Tjosandinorakadefitta. Höhöhöhö. Lite kul sådär på måndagseftermiddagen.
Idag klockan 05.30!!! rringde min älskade väckarklocka. Snoozade fem minuter och sen gíck jag upp och gjorde mig litet iordning och drog på mig kläder och sen åkte jag till Saltsjöbaden. Alltså måste jag först ta tunnelbanan till T-centralen (Som nu har öppnat WIHOO) sedan byta tunnelbana för att komma till Slussen, och därifrån ta Saltsjöbanan till Saltsjöbaden, som är slutstationen. Detta tar mig en timma och jag ska ha praktik i fem veckor (Y). Vilken jävla tur att jag har hamnat på ett toppenställe, och Jesper är typ världens snällaste människa. Idag har jag gjort lite frallor, desserer och snurrat bullar. Sedan ätit frukost och lunch och druckit kaffe :) Alla är jättetrevliga och maten supergod. När jag skulle åka hem så gav Jesper mig massa supergoa praliner som annars skulle blitt gamla. Inte bra att ha en påse praliner bredvid mig. Menmen. Är det måndag så är det. Jaa asså man är ju så ledsen på måndagar så man får tröstäta :) Typ.
Nu ska jag tydligen inte sova middag, för det sa min mamma. Och mammor har alltid rätt, faktiskt. Så jag ska väl uggla här och kolla lite på tv. Så önskar jag er en trevlig måndag, naaaaaaaaaaaaat. Ha det så tråkigt! :)


/KÄCK


Kommentarer
Postat av: Miranda

asså är du full ellen?! :P hahahahahahahha störd!

2009-10-13 @ 14:47:43
URL: http://mestiis.blogg.se/
Postat av: Ellen

Hahaha :)

2009-10-16 @ 22:31:52
URL: http://kaeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0