Praktiken

Hejsanhoppsan

Idag var lite trött igen hehe, så jag kom liiiite sent. Mötte min älskling på vägen så det var ju tur i oturen höhö. Först hade vi musik, sedan gjorde vi skyltar till spexfotot vi har imorgon, sen åt vi lurre och sen åkte jag till praktiken. Det kommer ta mig mer än EN TIMME till praktiken, varje dag. Men den verkar hur bra som helst, och Jesper som jag ska jobba med verkar (är) supersnäll. Och sicken fin utsikt det var där, låt vid vattnet och helt underbart. Ska försöka vara lite bögig och försöka fota sen :)
Men nu ska jag försöka få i mig någon mat, ska bli fiskbullar och ris. MUMS!

Bilden är från Vår Gård, där jag ska ha praktik alltså :)

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0