Trött

Jag. Är. Trött. Väääldigt trött. Igår var det jättekul men jag blev kalasfull så jag och Mudde gick hem ganska tidigt. Sedan sov jag typ en sekund (kändes det som iallafall) och sen gick jag till skolan. Min Banana var borta så jag var totally alone. Gjorde två smörgåstårtor, blev fina men jag hade typ damp under tiden. Eller rättare sagt hela tiden. Men så är det. Sedan åkte jag hem och sov en timme grymt skönt! Sedan gick jag i sömnen till stallet. Red Bajsaballe, det gick tyå dåligt, eller kanske 5% bra. Menmen. Sedan gick jag hem och nu sitter jag här. Och är jättetrött och kollar på idol och måste ta något att äta, men jag är som Blondinbella och älskar att äta mackor och te till middag. Är inte frukosten bästa målet på dagen eller? Jo.

Men nu ska jag göra något åt saken.
PEACE

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0