Dagen + Inköp

Tjosan. Imorse när jag hade klätt på mig och skulle jag välja skor. TROR NI DET FINNS NÅGRA SOM PASSAR ELLER? Nej för att någon jävla orkad-fitthora snodde ett par av mina svarta ballerina, och kuk-gud (som inte finns) gjorde så att mina bästa ballerina inte höll förevigt. Och tror ni nån jävla bajsaffär säljer svarta ballerina, SJÄLVKLART INTE! Så då tar jag först på mig minna blommiga ballerina, men det blir för mycket. Så då blir jag jättesur och kör på flip-flop. Här hade jag klätt upp mig i Klänning! ("klätt upp mig") och så klär skorna ner mig. Så då vart jag jättearg på väg till skolan, *andas* men det gick dock över sen för jag har så gulliga människor i min närvaro ^^
Idag har dagen varit superslapp. Efter skolan åkte jag till Fridhemsplan för att köpa pluskort. Kul bara att jag fick vänta ca två timmar. Passade på att gå in på Åhléns och till min lycka hade dom rea på mitt puder :) Sen satt jag och läste min underbara bok så det gick bra ändå.
Nu sitter jag och väntar på bättre tider. Eller ska ner till stallet sen. :) Just det, jag har glömt att berätta att jag köpt en ny tröja. Ni kanske kommer ihåg att jag fick ett par mjukisar med Käck på rumpan av Rebecca en gång jag fyllde år. Så nu gav jag henne och mig själv en tröja :) Ni får bättre bild nån gång jag har den på mig. Men nu, powernap!
 /KÄCK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0